Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna
 Forum
¤  Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Strefa Mortal Kombat
Wszystko o Mortal Kombat
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Najciekawsze Patenty przykuwające do Gry

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna -> Hydepark / Game corner Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Najciekawsze Patenty przykuwające do Gry
Autor Wiadomość
shinobi
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:57, 05 Mar 2009    Temat postu: Najciekawsze Patenty przykuwające do Gry
 
Proponuje na wskazanie najlepszych patentów w historii gier wszelkiego gatunku!
>Parę moich ulubionych, z których chciał bym zobaczyć kiedyś pełną GRĘ:
+ Super,Hiper szybkie Combosy i Speciale (Bijatyki 2D)
+ Rzuty, Reversale, Swobodne przemieszczanie po Arenie (Bijatyki 3D i chodzone)
+ Walka z większą ilością przeciwników, Interaktywne Areny, możliwość znalezienia lub zaopatrzenia się w broń Białą (Bitki chodzone)
+ Parkour, wspinaczka, płynne przemieszczanie się po terenie (jak: Assessins Creed,ShinobiDo)
+ Podkradanie się do wroga, planowanie akcji, wykorzystywanie terenu na swoją korzyść, podkładanie pułapek i wykrywanie wrogich (Stealth)
+ Kreowanie statystyk postaci przez elementy ekwipunku, odnoszącego się także do wizerunku postaci
+ Konsekwencje działań i podejmowanie decyzji wpływające na rozwój fabularny



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Sub _ Zero
Imperator
Imperator



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w Was tyle zła ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:55, 05 Mar 2009    Temat postu:
 
zły dział ,przenoszę ,a wypowiem się jak wrócę ze szkoły bo za chwile musze wychodzić.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Dragoon
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:05, 28 Lip 2009    Temat postu:
 
>
- Uniwersalne drzewka rozwoju, pozwalające w równym stopniu stworzyć postać pvp i pvm. - mmorpg
- BALANS! Pełen, konkretny balans, bez pieprzenia "ja rozwalę wszystkich bo mam lepszą klasę/rasę" - wszystkie gatunki
- Dynamiczny rozwój postaci, od atrybutów, umiejętności, perków, jak i do wyposarzenia - np, procentowy rozwój walki bronią białą - jak w Darkfallu
- Wysokie straty związane ze śmiercią postaci, nie pozwalające na 'ot tak' cofanie się. - mmorpg
- Związek wyborów i ich odbicia w przyszłej grze (teraz kogoś zabiłeś, później gonią cię za to inni zabójcy, itp) - wszystkie gatunki
- Wysoki stopień trudności. (Jakoś nie zauważyłem żebym jakoś nad to się namęczył przechodząc takiego Assasins Creeda, albo Mass Effecta) - kiedyś to był stopień trudności. - wszystkie gatunki
- Porywająca fabuła - wszystkie gatunki, przykłady BG, BG2, ICWD, ICWD2, ME
- Niekoniecznie parkour i wspinaczka, ale omijanie łagodnych przeszkód - do dzisiaj denerwuje mnie jak wiedźmin podczas walki skacze jak głupii, a gdy sprawa przybierze pokojowy obrót, nie może przeskoczyć durnej barierki sięgającej kolan żeby pójść na skróty.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
shinobi
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:31, 06 Wrz 2009    Temat postu:
 
- Też zgadzam się do powyższych patentów, jeśli chodzi jeszcze o rozwój postaci, to właśnie dobre by było coś w rodzaju rozgałęzienia ścieżki zdobywanych zdolności (żeby za każdym podejściem do gry dało się stworzyć indywidualny charakter), a nie jak w wielu RPG po dłuższym pakowaniu da się wykreować przepakowanego kozaka i strategia idzie na bok, bo wystarczy klepać wkoło "Attack,Attack "... No i ten rozwój faktycznie powinien być szybszy, przez co większość rpg'ów staje się zbyt monotonna i nachalnie wydłuża czas gry.
- Jeszcze chciałem zwrócić uwagę na coś takiego jak "Interaktywna Animacja". Z rozwojem obecnych gier widać coraz większe jej uwypuklenie, czego najlepszym przykładem jest obecny Assassins Creed. Nie chodzi tu tylko o Parkour, ale przede wszystkim o naturalność w poruszaniu się głównego bohatera. Np. jak nieraz irytuje to jak w większości gier, postać zahaczy się o jakąś przeszkodę i na chama próbuje ją przebiec jak by miała bieżnie pod nogami. Tak jak w grach wykorzystujących system "Havok", na postać środowisko ma większy wpływ np. stopy względem podłoża czy bardziej efektowne i niepowtarzalne upadki postaci. Oprócz tego powinno być tak że kiedy idę w stronę jakiegoś obiektu, to postać interaktywnie z nim współgra, kiedy idę w stronę ławki czy krzesła-postać siada, kiedy idę w stronę drabiny - postać wchodzi na nią, kiedy idę w stronę ściany - postać przykleja się do niej. Uproszcza to sterowanie i zmniejsza obłożenie klawiatury.
-GTA IV ma takom (niby dokładną) fizykę, a takie cyrki nadal istnieją (szczególnie irytuje to w multi).



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Boy 99
Generał Armii
Generał Armii



Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z pieczary wesołego dzika
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:04, 06 Wrz 2009    Temat postu:
 
A myślałem, że nie można już z niczym świeżym na SMK wejść.... Jezyk Ja chciałbym cudownego, w pełni interaktywnego, nowego Gothica. Płynnie działającego, z nienaganną grafiką, konkretny "balans", nie jak w G3, gdzie sam wyzwalałeś miasto pełne orków..... Co jeszcze, ciekawa fabuła, wiele możliwości ukończenia i spory wybór broni oraz pancerz, czy też czarów. Ogólnie to chcę Gothica idealnego, takiego jaki powinien być, z taką historią i tysiącami porad, jakie ślą gracze Wesoly



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Sub _ Zero
Imperator
Imperator



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w Was tyle zła ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:16, 06 Wrz 2009    Temat postu:
 
coś Ci się pomyliło ,to nie temat "co byś chciał w najnowszym gothicu" tylko rzeczy które wg Ciebie przykuwają uwagę do gier , czyli fabuła ,stabilność itp.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Boy 99
Generał Armii
Generał Armii



Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z pieczary wesołego dzika
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:26, 07 Wrz 2009    Temat postu:
 
No akurat moją uwagę przyciągnęły tylko : seria Gothic i Kroniki Riddicka, może FIFA..... tak więc te rzeczy przykuły by moją uwagę. Bo w kronikach, jakoś nic bym nie zmieniał Jezyk



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
shinobi
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:28, 26 Paź 2009    Temat postu:
 
- Od czasu GTA 3d, szczególną uwagę przyciąga swoboda rozgrywki w postaci otwartego świata. W przypadku np. pierwszych dwóch odsłon Tenchu na Psx'a, gra miała jakoś więcej miodu niż te ukazane na Ps2. Większość poziomów była bardziej otwarta i wszystkie miejsca łatwiej dostępne. W wersji na Ps2 czuje się bardziej jak ciągnięty po sznurku przez ograniczoną rozległość świata, a w Tenchu FS to już całkowicie odczuwam klaustrofobię.
- Dzisiaj, współczesna generacja konsol (sprzętu), pokazała dość sporo: niemal renderowaną grafikę, wysoką rozdzielczość, realistyczną fizykę, większą pojemność nośnika (blueray) i wielkie otwarte tereny w grach. Obecnie najbardziej chciał bym zagrać w skradankę rozgrywaną w otwartym świecie, w klimacie feudalnej Japonii z wyższym AI przeciwników (żeby przynajmniej mieli zmysł słuchu). Assassin's Creed był piękny, ale cała rozgrywka zupełnie denna. Tenchu to świetna rozgrywka, jednak takie ograniczenia i pewne niedopracowania nie pozwalają się nią w pełni cieszyć.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Sub _ Zero
Imperator
Imperator



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w Was tyle zła ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:36, 26 Paź 2009    Temat postu:
 
shinobi napisał:

Assassin's Creed był piękny, ale cała rozgrywka zupełnie denna. Tenchu to świetna rozgrywka, jednak takie ograniczenia i pewne niedopracowania nie pozwalają się nią w pełni cieszyć.


Ograniczona czy nie ograniczona ,AC to gniot i tyle przy Tenchu. Assassin może i ma swobodę ,ale po ch*j nam ona skoro w tej grze praktycznie nie mamy co robić ? Nudne bieganie po mapie i skoki siary... Tak w ogóle to fajnie że pod każdą wieżą/budowlą z której go wykonujemy ZAWSZE stoi wóz z sianem. Gra mogła by coś osiągnąć natomiast twórcy dali dupy .



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
VerminatorX
Starszy Bóg
Starszy Bóg



Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:20, 26 Paź 2009    Temat postu:
 
Ja wymienię 2 patenty w grach FPS które chciałbym ujrzeć, może są trochę dziwne ale co mi tam Wesoly

1.Gordon Freeman nosi okulary. Duuuże. Half-Life to FPS, chciałbym aby była widoczna oprawka, a za nią widok rozmazany (wada wzroku).

2.FPS - widok z oczu, a mruganie to gdzie?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Sub _ Zero
Imperator
Imperator



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w Was tyle zła ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:05, 26 Paź 2009    Temat postu:
 
VerminatorX napisał:


1.Gordon Freeman nosi okulary. Duuuże. Half-Life to FPS, chciałbym aby była widoczna oprawka, a za nią widok rozmazany (wada wzroku).


Też nad tym kiedyś rozmyślałem ,ciekawym patentem było by brudzenie się szkiełek oraz spadanie okularów z nosa ,tylko pytanie - skąd brać nowe? Sklepy z okularami dla Gordona musiały by się pojawić co krok w HL Wesoly



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zayl
Strażnik Porządku
Strażnik Porządku



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vault 13

PostWysłany: Pon 19:48, 26 Paź 2009    Temat postu:
 
ale tak jakby raz albo dwa razy w ciagu fabuły za sprawą odpowiedniego skryptu Gordi spadł gdzies i potłukł okulary i musiał przez 1 poziom napierdzielac albo ze stłuczonymi szkłami albo z rozmazanym obrazem bylo by... ;>



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna -> Hydepark / Game corner Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy