Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna
 Forum
¤  Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Strefa Mortal Kombat
Wszystko o Mortal Kombat
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Ultimate Mortal Kombat 2
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna -> Gry MK / Fanowskie przeróbki Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Ultimate Mortal Kombat 2
Autor Wiadomość
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:52, 17 Lip 2009    Temat postu: Ultimate Mortal Kombat 2
 
Ultimate Mortal Kombat 2 - To mój nowy projekt w Mugenie.
Jest to w pewnym sensie Remake mk2 ,lecz nie w dosłownym znaczeniu tego słowa ,ponieważ podczas moich prac bardziej skupiłem się na dodaniu różnego rodzaju bajerów niż na samym odtworzeniu mechaniki tej bijatyki.Projekt ten nie jest w żadnym stopniu rewolucyjny ,gdyż opiera się na silniku gry MKP(MORTAL KOMBAT PROJECT).
Prace nad projektem są bardzo zaawansowane ,ponieważ trwają one już od ponad roku .
W ostatecznej wersji gry mam nadzieję ,że pojawi się 26 grywalnych postaci i trzech bossów a będą to :Kintaro, Ermack, Sub Zero, Chameleon, Shao Kahn, Scorpion, Reiko, Quan Chi, Goro, Raiden, Liu kang, Cage, Kung lao, Grandmaster-Lin kuei, Jade, Theizan, Sonya, Reptile, Shang, Noob Saibot, Blaze, Kitana, Rain, Hornbuckle, Mileena, Jax, Baraka, nightwolf, Smoke.
A na sam koniec dodam ,że na razie nie mam określonej żadnej bliższej daty premiery gry ,ale bedę się starał regularnie was informować o postępach w pracy Wesoly .








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Sub _ Zero
Imperator
Imperator



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w Was tyle zła ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:14, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
A co z tym mugenem co z Hydrantem robiliście ? Prace całkowicie siadły ? Wracając do tematu jakiego rodzaju bajery to będą ?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zayl
Strażnik Porządku
Strażnik Porządku



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vault 13

PostWysłany: Pią 12:16, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
ładnie pachnie, kiedy będę mógł ugryźc?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Sub _ Zero
Imperator
Imperator



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w Was tyle zła ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:31, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
Jak Dantos powiedział ,jeszcze się smaży potem pewnie my ugryziemy na próbę i część wypluje a część zje. Później doprawi i będzie git. Mruga



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:00, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
Sub _ Zero napisał:

A co z tym mugenem co z Hydrantem robiliście ? Prace całkowicie siadły ?



Nie wiem jak Hydro ,ja natomiast już dawno pożegnałem się z tamtym projektem.
Prawda jest taka ,ze jeżeli człowiek chce coś zrobić porządnie to najlepiej zrobi to sam ,ALE jeśli ktoś chciał by mi pomóc przy tworzeniu tej edycji mugena nie będę protestować Wesoly.W końcu praca nad tak wielkim projektem jest bardzo wyczerpująca.

Sub _ Zero napisał:

Wracając do tematu jakiego rodzaju bajery to będą


Pisząc o tych bajerach miałem na myśli głownie dodawanie nowych ciosów postacią ,oraz coś w rodzaju krótkich pokazówek przed walkami które bedą posiadać nie którzy wojownicy ,jak na przykład:Shang który przed walką będzie się odmładzał odbierając dusze jakiemuś nieznanemu wojownikowi Wesoly.
Zastanawiałem się również nad stworzeniem systemu "Agresor" coś takiego jak w MKT ,ale na razie nie wiem jak to zrobić Wesoly.

a teraz dla podsycenia apetytu nowe screeny Wesoly :





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zayl
Strażnik Porządku
Strażnik Porządku



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vault 13

PostWysłany: Pią 13:14, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
jaka jest srednia ilosc ciosów specjalnych na jedna postac?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:28, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
Myślę ,że tak średnio to 5 specjali na łebka ,staram się nie szaleć i nie tworzyć ciosów kompletnie nie potrzebnych ,ale są i pewne wyjątki.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zayl
Strażnik Porządku
Strażnik Porządku



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vault 13

PostWysłany: Pią 13:34, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
rozumiem ze nie zrezygnujesz z takich klasyków jak linka scorpiona? ale będą jakieś zupełnie nowe ciosy?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:42, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
No z klasyki oczywiście nie zrezygnuje ,a co do nowych ciosów to chyba już masz odpowiedz na screenach ,chociaż by na tym drugim gdzie Nightwolf rzuca siekierą Wesoly.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
VerminatorX
Starszy Bóg
Starszy Bóg



Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:26, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
A będą Fatality?? Noob Saibot na screenie wygląda genialnie Wesoly



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:25, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
Fafality jakieś na pewno będą ,ale ile ich będzie i czy wszystkie postacie będą je posiadać ? Nie mam pojęcia. na razie jest zbyt wcześnie abym mógł powiedzieć coś więcej na ten temat .



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Sub _ Zero
Imperator
Imperator



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: w Was tyle zła ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:54, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
Byłbym jak najbardziej za wprowadzeniem agressora . Mógłby być też Rage z MK vs DCU.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sub _ Zero dnia Pią 16:54, 17 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zayl
Strażnik Porządku
Strażnik Porządku



Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Vault 13

PostWysłany: Pią 17:04, 17 Lip 2009    Temat postu:
 
nie, Rage zabija MKDC



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:20, 18 Lip 2009    Temat postu:
 
Chcę ogłosić ,ze w najbliższym czasie nie pojawią się żadne nowe informacje na temat mojego projektu ,ponieważ w poniedziałek wyjeżdżam na 5 dni razem z moją rodzinką.
Na koniec tego posta dodam ,że obecnie pracuję nad Jax'em.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
KrzycholPl
Generał Armii
Generał Armii



Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:34, 23 Lip 2009    Temat postu:
 
To może teraz ja powiem parę słów. Z obrazków bardzo mi się podoba, life bar bardzo fajny fajne portrety w life barze. Wygląda ciekawie. Tylko tak dalej... Mruga



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:16, 25 Lip 2009    Temat postu:
 
Dzięki Krzycho Mruga

Jak widać już wróciłem z wakacji i znowu intensywnie pracuje nad moim projektem a oto efekty mojej pracy:

Air Energy Wave Jaxa

Biegający Shang



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
H! Vltg3
Przyjaciel Imperatora
Przyjaciel Imperatora



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:57, 25 Lip 2009    Temat postu:
 
A kiedy mozemy sie spodziewac jakiejś choćby wersji beta twojej gierki??



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strefa Mortal Kombat Strona Główna -> Gry MK / Fanowskie przeróbki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy